Påbyggnadsutbildning för administratörer i Aiai

Datum

17 november

Tid

09:00 – 12:00

Målgrupp

Administratörer i Aiai

Plats

Digitalt

Översikt

Denna utbildning riktar sig till dig som har rollen som huvudadministratör eller administratör i Aiai. På utbildningen går vi igenom de funktioner i systemet som hanterar personal och de tips och trix som finns kring sökbara kompetenser. Vi kikar på Behörighetsöversikten och Användarbanken, vi går igenom Ärendehantering och de bästa användningsområdena för den funktionen samt går djupare in i Rapporter.

Innehåll

  • Aiai Personal
  • Behörighetsöversikten
  • Användarbanken
  • Aiai Ärendehantering
  • Rapporter

Mer information

Utbildningen vänder sig till dig som är administratörer i Aiai och som är trygg i Aiais grundläggande funktioner. Utbildningen riktar sig till både privat och offentlig verksamhet.

Kursen leds personal från Aiai som förutom kunskaper i systemet har god kännedom om branschen personlig assistans.

Utbildningen är kostnadsfri för Aiai-kunder.

17 november kl 09.00-12.00

Pris: 0kr

Utbildningen är kostnadsfri för Aiai-kunder.

Vill du veta mer om företagsanpassade utbildningar?